Mēnešalga:
4883 EUR
Vadība / Administrēšana
Atrašanās vieta:
Brīvības bulvāris 36, Rīga

Pretendentiem jāpiesakās līdz

​Valsts kanceleja izsludina konkursu uz

                                           KONKURENCES PADOMES PRIEKŠSĒDĒTĀJA/-JAS amatu


Prasības pretendentiem:
•    atbilstība Konkurences likuma 5.1 un 5.2 panta un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
•    atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam;
•    vismaz maģistra grāds vai tam pielīdzināms grāds, vēlams ekonomikā, tiesību zinātnē vai vadībzinātņu jomā [1] ;
•    vismaz triju gadu nepārtraukta pieredze vadošā amatā, kas iegūta pēdējo 15 gadu laikā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu);
•    profesionālā pieredze organizācijas pārstāvēšanā Eiropas Savienībā vai starptautiskā līmenī, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā;
•    zināšanas un izpratne par tautsaimniecības attīstības procesiem un uzņēmējdarbības vidi;
•    zināšanas un izpratne par Konkurences padomes darbības jomu un konkurences tiesību piemērošanu;
•    izpratne par konkurences ekonomiskiem aspektiem, tirgus izpētes metodoloģiju un ekonomiskās analīzes pielietošanu;
•    izpratne par globālajām norisēm ekonomikā un starptautiskajiem ekonomiskajiem procesiem;
•    izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo procesu un finanšu vadības jautājumiem;
•    angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills[2] ;
•    sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās;
•    teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
•    nevainojama reputācija.

Piedāvājam:
•    iespēju veicināt brīvas un godīgas konkurences attīstību tautsaimniecībā;
•    iespēju pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī un darboties Eiropas Konkurences iestāžu tīklā un Starptautiskajā Konkurences iestāžu tīklā;
•    mēnešalgu 4883 euro pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu;
•    profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Valsts kancelejas rīkotajos augstākā līmeņa vadītāju mācību un attīstības pasākumos.

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.[3] Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlases kārtība".

Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs jāprezentē arī savs redzējums par priekšlikumiem Konkurences padomes rīcībai, lai veicinātu Latvijas starptautisko konkurētspēju.

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, pārmaiņu vadīšana, komandas vadīšana.

Pretendentiem līdz 2025. gada 2. jūlijam lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

  1. pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Konkurences padomes priekšsēdētāja amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par atbilstību Konkurences likuma 5.1 un 5.2 panta un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājumu par atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam;
  2. pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību sludinājumā minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Konkurences padomes priekšsēdētāja amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti https://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade-valsts-kanceleja.

Tālrunis uzziņām + 371 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).

-------------------------------------------------------------

[1] Ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstī izsniegtais izglītības dokuments

[2] Svešvalodu zināšanas nepieciešamas, lai nodrošinātu amata pienākumu izpildi, proti, lai pārstāvētu un reprezentētu iestādi starptautiskajā līmenī

[3] Infografika pieejama: https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf

Pretendentiem jāpiesakās līdz