Lai sasniegtu iestādes darbības mērķus – aizsargātu sabiedrības un godīgi strādājošu tirgus dalībnieku intereses – Konkurences padomei ir būtiski uzklausīt sabiedrības un uzņēmēju viedokli. Izpratne par mērķauditorijas vajadzībām, vērtējumu, zināšanām ļauj Konkurences padomei mērķtiecīgi plānot savu darbu.
Publicēts: 16.09.2020.
2022. gads
2018. gads
2016. gads
2014. gads
2012. gads
Aptauja par patērētāju iepirkšanās paradumiem (2022)
Aptauja par aptiekām un to piedāvājumu (2022)
Kopsavilkums par atkritumu apsaimniekošanas Rīgā pētījumu (2021)
Kvantitatīvais pētījums par sludinājumu platformu internetā lietošanu (2021)
Kinoteātru apmeklētāju aptauja (2021)