Procesa Apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Klientam jāvēršas Konkurences padomē, lai pieprasītu pakalpojumu klātienē, pa tāltuni, pa pastu vai e-pastu.Pakalpojuma saņemšana
Pakalpojuma saņemšana atbilstoši pieprasīšanas izvēlei.
Sabiedrības informēšana par konkurences aizsardzības un uzraudzības jomas aktualitātēm un Konkurences padomes darbības rezultātiem. Informācijas sniegšana par pieņemtajiem lēmumiem, piemērojot Konkurences likuma un Reklāmas likuma normas, kā arī skaidrojumi un viedoklis par konkurences politiku, konkurences apstākļiem dažādos preču un pakalpojumu tirgos.
Pakalpojuma pieprasīšana
Klientam jāvēršas Konkurences padomē, lai pieprasītu pakalpojumu klātienē, pa tāltuni, pa pastu vai e-pastu.
Pakalpojuma saņemšana
Pakalpojuma saņemšana atbilstoši pieprasīšanas izvēlei.